KAMPANIA VOD NA NOWY ROK
Chcesz zapaść w pamięć konsumentom?
Chcesz wygenerować setki tysięcy wyświetleń, ale nie masz milionowych budżetów?
NIE MARTW SIĘ - JEST VOD!

CZY WIESZ, ŻE:
-
ponad 40% osób w trakcie oglądania TV korzysta z komputera lub smartfona - multiscreening jest faktem
-
telewizja nie jest już medium uniwersalnym i zapewniającym dotarcie do wszystkich - rośnie grupa osób, które nie oglądają TV w tradycyjnej formie
Zobacz wyniki najnowszych badań Gemius Polska na ten temat:
http://promediahouse.pl/press-room/publikacje/najnowsze-badanie-gemiusa-pierwszy-pomiar-ogladalnosci-reklam/
-
kampanię VOD można targetować dużo precyzyjniej niż kampanię TV – wg demografii, kontekstu, zainteresowań, wcześniej poszukiwanych informacji, intencji zakupowych itp.
-
aż 84% konsumentów zostało przekonanych do dokonania zakupu po obejrzeniu video, w którym widoczny jest produkt*
W CENIE:

Emisja spotu do 30 sek. w topowych kanałach VOD (np. YouTube, CDA, Player, Ipla, VOD TVP i wiele innych)

Obsługa mediowa
Consulting

Koncept kreatywny i produkcja spotu*
*przy określonych założeniach dot. ilości roboczogodzin, ujęć, lektora, muzyki, animacji i montażu; z prawami do emisji w Internecie na 12 miesięcy od daty pierwszej emisji

Efektywnie lokujemy budżety!
Dlatego pomimo średniego dla Polski wskaźnika viewability (% oglądnięcia z całości filmu) na poziomie 47%**, kampanie video online realizowane przez PRO Media House osiągają o wiele wyższe wskaźniki:
65%
Branża odzieżowa
63%
Branża spożywcza
54%
Kampania polityczno-społeczna
Zrealizowaliśmy już kampanie VOD m.in. dla:
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
---|---|---|---|---|
![]() | ![]() | ![]() |